Translate

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Λαχανικά κι ένα αυγό μάτι


 Οι μελιτζάνες είναι το αγαπημένο λαχανικό πολλών και το χειρότερο κάποιων άλλων.

 Εγώ αν και κατατάσσω τον εαυτό μου στην πρώτη κατηγορία, θεωρώ πως το εν λόγω λαχανικό, θέλει ειδική μεταχείριση για να γίνει μελωμένο και ακαταμάχητο.

 Τη  συνταγή που σήμερα θα σας εμπιστευτώ, είναι πολύτιμη για μένα, διότι την έφτιαχνε η συγκάτοικος μου, από τα φοιτητικά μου χρόνια και είμαι σίγουρη πως θ αρέσει και σε όσους αγαπούν την μελιτζάνα και σε όσους δεν την βλέπουν και με πολύ συμπάθεια!

 Η μελιτζάνα βρίσκεται στα καλύτερα της και τα υπόλοιπα λαχανικά απλά τη συνοδεύουν υπέροχα!

 Η Μάντανα (που ήταν από την Περσία), έβαζε και φρέσκα φασολάκια, τα οποία έχουν μοναδική γεύση όταν τηγανιστούν.


Υλικά (για 3 άτομα)

3 αυγά
3 μελιτζάνες φλάσκες
6 κολοκυθάκια
3 πατάτες μεγάλες
2 πιπεριές κόκκινες
2 πιπεριές κέρατο

Σάλτσα ντομάτας 

4 ντομάτες, 1 κ.σ. πελτέ, ελαιόλαδο
2 μεγάλα κρεμμύδια
Αλάτι, πιπέρι, κιτρινόριζα, κάρυ, πάπρικα, ρίγανη


 Διαδικασία

Κόβουμε σε κυβάκια και ξεπικρίζουμε τις μελιτζάνες, σε αλατόνερο 2-3 ώρες. 
Κόβουμε σε κυβάκια κι όλα τα υπόλοιπα λαχανικά (εκτός τις ντομάτες και το κρεμμύδι), τα αλατίζουμε και τα τηγανίζουμε, κάθε είδος ξεχωριστά. Τα αφήνουμε να στραγγίξουν σε χαρτί κουζίνας το λάδι από το τηγάνισμα.
Ωστόσο, σε άλλη κατσαρόλα τσιγαρίζω το κρεμμύδι, (στο οποίο έχω βάλει όλα τα μπαχάρικα) μέχρι να γίνει διάφανο. Κατόπιν, προσθέτω και τις ντομάτες με τον πελτέ που τα έχω χτυπήσει μαζί στο μούλτι με ένα ποτηράκι νερό.  Αφήνω την σάλτσα να δέσει.
Αφού γίνει και η σάλτσα πηχτή χωρίς υγρά, βάζω σ ένα ταψάκι όλα τα τηγανισμένα λαχανικά, τα περιχύνω με την ντομάτα να πάει παντού, κάνω μια λακκούβα στη μέση και σπάω 3 αυγά με προσοχή να μείνουν ολόκληρα. Αν θέλω να πάει το αυγό παντού τότε τα χτυπάω σε πιάτο με λίγο γάλα και τυρί και τα περιχύνω. Μοιάζει με ομελέτα φούρνου έτσι αλλά σε πολύ πιο νόστιμη εκδοχή.
Στο φούρνο θέλει ελάχιστα. Το πολύ 5 λεπτά ίσα να γίνουν τα αυγά μάτια λίγο μελάτα, αλλιώς λίγο παραπάνω μέχρι να σφίξουν περισσότερο. 

Καλή όρεξη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου