Translate

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μαλακά μουστοκούλουρα με μπανάνα και κακάο




Σας έγραψα πως πήγα στο χωριό του μπαμπά  την Κυριακή που μας πέρασε. 
Εκεί λοιπόν είναι μια καταπληκτική κληματαριά που κάνει κατακόκκινα, μυρωδάτα, ζουμερά, λαχταριστά, σταφύλια! Από τα οποία πήρα ένα ολόκληρο μεγάλο καφάσι!
Έφτιαξα τόσο πολύ μούστο, που νομίζω πως θα έχω όλο το χειμώνα για να φτιάχνω μουστοκούλουρα. Έχω τόσο πολύ μούστο που νομίζω πως θα ρισκάρω κιόλας,  βάζοντας και άσχετα υλικά όπως τα σημερινά. Συνήθως δεν απογοητεύει το αποτέλεσμα. Ο Τολμών Νικά! Στα σίγουρα!!!
Σ αυτά τα μουστοκούλουρα τις ιδέες τις ρίχναμε μισές μισές με τις βοηθούς μου. Η ιδέα της μπανάνας ας πούμε ήταν δικιά μου (χειροκρότημα δεν ακούω χε χε)! Η ιδέα του κακάο ήταν της Μαρίνας και η ιδέα να ρίχνουμε στο μείγμα  ότι αλεύρι βρίσκαμε στο ντουλάπι,  της Ειρήνης! (Βασικά βαριόταν να ντυθεί και να πάει να πάρει κανένα κιλό ακόμη όταν μας τέλειωσε!) Η συνταγή κάνει περίπου 6 μεγάλες λαμαρίνες. Αν σας φαίνονται πολλά βάλτε τη μισή ποσότητα από κάθε υλικό και θα φτιάξετε 3 λαμαρίνες εσείς.  Εγώ ήθελα να γίνουν πολλά για να κρατάω να κεράσω τα παιδιά μου στο σχολείο. Φέτος δεν πρόλαβα να τα υποδεχτώ με γλυκάκι όπως έλεγα. Τους το χρωστάω. 
μμμ Έγιναν πολύ νόστιμα! Η μπανάνα αντί να σκεπάζει τονίζει περισσότερο την γεύση του σταφυλιού! Τέλεια! Η δοκιμή πέτυχε!! 

Υλικά
3 φλιτζάνια μούστο άσπρο
1 φλιτζάνι χυμό πορτοκάλι
1 φλιτζάνι λάδι
1 φλιτζάνι μαύρη ζάχαρη
1 μπανάνα λιωμένη με το πιρούνι και ανακατεμένη με
2 κ.σ. κακάο σε σκόνη
1 κ.γ. κανέλα
1 κ.γ. γαρύφαλα
Λίγο αλατάκι
1 κ.γ σόδα
1 μπέικιν
Περίπου 3 κιλά αλεύρι όλο μαζί περίπου ή όσο πάρει για να μην κολλά η ζύμη στα χέρια
(έβαλα και 2 φλιτζάνια περίπου αλεύρι καλαμποκιού κι ένα ολικής αλέσεως) προσθήκη ανάγκης, αφού μου τέλειωσε το για όλες τις χρήσεις…

 Βάζουμε το μούστο σε μια μεγάλη λεκάνη.
Προσθέτουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά εκτός το αλεύρι














Άν έχετε βοηθό, τώρα είναι η ώρα για να τον φωνάξετε. Πρέπει κάποιος να κοσκινίσει το αλεύρι. Κι ενώ το κοσκινίζει να χτυπάει και με το μίξερ το μείγμα.







Θέλει πολύ χτύπημα! Μόλις μπει πολύ αλεύρι το μίξερ δεν χτυπάει πλέον






Και τότε ο βοηθός πρέπει να συνεχίσει το ζύμωμα με τα χέρια.










Αφού ξεκουραστεί κανένα τεταρτάκι με μισή ώρα η ζύμη είναι έτοιμη για να κάνουμε τα κουλούρια. Η όψη τους μου αρέσει περισσότερο με σουσάμι. Αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να μπει.






Τα ψήσαμε περίπου μισή ώρα στους 180 βαθμούς.

Δεν φαντάζεστε πως μύριζε το σπίτι!












Αυτά θα τα πάρω για τα παιδιά μου















2 σχόλια:

  1. Νόστιμα φαίνονται και πολύ αφράτα ,μου αρέσει η γέυση του μουστοκούλουρου ,κι αυτό που εχει μέσα και μπανάνα θα είναι ακόμη πιό ωραίο.Καλό μας απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Νέλη! Πραγματικά έγιναν πολύ νόστιμα και αφράτα! Τα παιδιά στο σχολείο αλλά και οι συνάδελφοι τα τίμησαν δεόντως!
    Σ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη! Θα τα λέμε!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή