Translate

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Η αγαπημένη μου ψαρόσουπα



Μου αρέσει πολύ το ψάρι! Το ξέρω πως δεν αποτελώ παγκόσμια πρωτοτυπία! :-)   Αν και όχι όλων των ειδών. Μάλιστα πότε δεν μου άρεσαν οι ψαρόσουπες.  Μετά το ραβδομίξερ, (ξέρετε το έχω ξαναγράψει) άρχισα να τις βλέπω με άλλο μάτι! Ειδικά αυτή είναι πολύ gourmet κατάσταση!
Αυτή τη σούπα συνηθίζει να την φτιάχνει η μητέρα μου και είναι η αγαπημένη όλης της οικογένειας! Την φτιάνω με κοκκινόψαρο, με ροφό, με συναγρίδα, με σφυρίδα. Με ότι ψάρι πέσει στα χέρια μου. Δεν βάζω βέβαια ρύζι. Αλλά δεν νομίζω πως της λείπει στη γεύση. Έχει τόσα άλλα, που την κάνουν βελουτέ και χορταστική! ! Όταν φτιάξω κι επειδή αντιπαθώ την μυρωδιά του ψαριού στα χέρια μου φτιάχνω πολύ την βάζω στο ψυγείο και την τρώμε καμιά βδομάδα σαν πρώτο πιάτο ή σαν βραδινό. Μόνο την πρώτη μέρα είναι το κυρίως πιάτο μας και συνοδεύεται και με κάποια  από τα λαχανικά αλλά και με το ψάρι. 

Υλικά

2 μάτσα σέλινο
5 καρότα
2 μεγάλα κρεμμύδια ξερά , 1 μάτσο δροσερά
3 πατάτες
7 κολοκυθάκια 
Ψάρι κατά προτίμηση μεγάλο για να μην έχει πολλές τσίτες. 
από μπαχαρικά έβαλα 
κιτρινόριζα (του πάει πολύ), 
αλάτι και λίγο πιπέρι. 

Διαδικασία

Κόβουμε σε μεγάλα κομμάτια τα λαχανικά αφού προηγουμένως τα έχουμε πλύνει και  καθαρίσει. 










Γεμίζουμε την κατσαρόλα νερό και βάζουμε αλάτι και λίγες κουταλιές ελαιόλαδο. 











Αφήνουμε να βράσουν ώσπου να μαλακώσουν (σχεδόν) τα λαχανικά. 












Έχουμε καθαρίσει το ψάρι (το ξέρω είναι η χειρότερη διαδικασία)...












Και το βάζουμε κι αυτό μέσα στη σούπα. 










Το αφήνουμε περίπου 20 λεπτά να βράσει. Το ψάρι δεν θέλει και πολύ! 
Αν θέλουμε το αφήνουμε σ αυτήν την φάση και την επόμενη μέρα μετά τη δουλειά συνεχίζουμε για ακόμη 5 λεπτά το βράσιμο και βγάζουμε το ψάρι. 




Σουρώνουμε το ζουμί μην έχει μείνει καμιά τσίτα. και μετά βάζουμε ξανά τα λαχανικά πίσω και τα αφήνουμε στην διακριτική ευχέρεια του ραβδομίξερ! :-) Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρεται όταν μπαίνει στην κατσαρόλα με τα λαχανικά! Τα διαλύει όλα στο λεπτό! 




Καλή όρεξη! Έτοιμη! Μην ξεχάσετε να της βάλετε ένα ολόκληρο μεγάλο λεμόνι όσο βρίσκεται στην κατσαρόλα και να έχετε και στο τραπέζι κάποιο για όποιον θέλει να προσθέσει κι άλλο. 



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου