Translate

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Award :-)

Πριν λίγες μέρες η Silena από το  blog http://aromakouzinas.blogspot.gr/ μου πρόσφερε ένα βραβείο. Αυτά τα βραβεία είναι μάλλον για να γνωρίσουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον bogger. Έτσι δεν είναι Σιλένα;

Γι αυτό σύμφωνα με τις απαιτήσεις του εν λόγω βραβείου και θα πρέπει να γράψω τι σημαίνουν για μένα κάποιες λέξεις:



 ΑΜΗΧΑΝΙΑ:   Οι ψεύτικοι άνθρωποι, τα ψεύτικα κομπλιμέντα, ο ύπουλος και βρώμικος τρόπος αντιμετώπισης. Επίσης οι απαισιοδοξία και η γκρίνια ως τρόπος ζωής! Και οι άνθρωποι που από εγωιστική  διάθεση σπαταλούν το χρόνο μου!

ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ : Τους άλλους όπως είναι και περιμένω κι οι άλλοι να κάνουν το ίδιο.

ΘΕΛΩ    Να ταξιδεύω συχνότερα

ΑΓΑΠΩ Τις εκπομπές μου στο ραδιόφωνο και τα παιδιά μου στο σχολείο και στο σπίτι!  

 Η ΓΝΩΣΗ είναι δύναμη... και καμιά φορά δυστυχία... 

ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ - ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ Μου αρέσει να ανεβαίνω σκαλοπάτι σκαλοπάτι όλα τα επίπεδα στη ζωή μου και να εξελίσσομαι αργά αλλά με σταθερά βήματα.

ΜΑΚΡΙΑ  Οι αρρώστιες και οι απαισιόδοξοι άνθρωποι.

ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ  Προτιμώ να μην παραπονιέμαι. Αλλά όταν το κάνω, το κάνω μόνο σε πολύ δικούς μου ανθρώπους.

ΤΡΙΓΥΡΙΖΕΙ στο κεφάλι μου η έμπνευση…

ΟΡΓΗ  Οργίζομαι με την αδικία από όπου κι αν προέρχεται!

ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ   Νιώθω ανακούφιση όταν καταφέρνω να λύσω ένα σοβαρό πρόβλημα δικό μου ή κάποιου άλλου.



Τώρα μάλλον πρέπει να προσφέρω κι εγώ το βραβείο σε 11 blogs: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου